poniedziałek, 29 czerwca 2015

ROZDZIAŁ 9

Długo zasnąć nie mogłam , aż w końcu odpłynęłam....


*następnego dnia
Obudziłam się o godzinie 9.00 . Przetarłam twarz rękoma , i zaczęłam szukać mojego telefonu . Jak zwykle był gdzieś pod poduszkami . Gdy miałam go w dłoni , zaczęłam wchodzić na portale społecznościowe , zaczynając od IG kończąc na FB. Nic , nikt ciekawego nie dodał więc odłożyła telefon i powędrowałam do łazienki . Weszłam pod prysznic, krople ciepłej wody drażniło moją skórę , ale czułam w sobie odprężenie . Po 20 min owinęłam się w różowy ręcznik i weszłam do pokoju w celu wybrania sobie ubrań na dzisiejszy dzień . Padło na leginsy i biały podkoszulek. Udałam się z powrotem do łazienki , ubrałam się , włosy sobie wysuszyłam i rozczesałam , zrobiłam lekki makijaż . Zeszłam do kuchni aby zrobić sobie porządne śniadanie . Dziwne .. na dole nikogo nie było , a o tej godzinie wszyscy latali po domu jak by się paliło . Podeszłam do lodówki , zmierzała oczami wszystko co by można było zjeść . Zdecydowałam się na jajecznice. Po posiłku umyłam naczynia i schowałam do szafek . W domu ani śladu domowników.. Ciekawe gdzie ich poniosło . Z tą myślą zasiadłam na wygodnej sofie . Do domu wparowała Ziza . Po patrzyłam na nią zdezorientowana . Po chwili zmęczona powiedziała :
- Carol ,idziemy ! szybko ! - zaczęła ciągnąć mnie w stronę drzwi
- Eeeee , coo ?! gdzie ?! - pytałam moją przyjaciółką
- Nie mam czasu na tłumaczenia ! chodź już ! - byłam ciągnięta całą drogę .
- Stój !! - krzyknęłam , Ziza po patrzyła na mnie obojętnie i dalej mnie ciągła - Ziza!
- No co ?! - zapytała
- Musimy się wrócić - powiedziałam stanowczo
- A niby po co ?! - zapytała
- A niby po to że zapomniałam przez Ciebie domu zamknąć ! - powiedział głośno
- Cholera ! Carol , gdzie Ty masz głowe ! - powiedziała śmiejąc się i ciągnąc mnie w stronę domu. Zamknęłam dom , i znowu szliśmy w nieznane mi miejsce . Szłam szybkim tempem , byłam już tak zmęczona , że najchętniej bym się położył na środku ulicy  i zasnęła . Po 15 minutach doszliśmy do kawiarni . Wchodząc zobaczyłam tam moją całą rodzinę i Neymara ? Co on tu robi ? Przywitałam się ze wszystkimi , Neymar podszedł do mnie i zapytał :
- Fajnie się szło z Zizą ? - powiedział śmiejąc się , spojrzałam tylko na niego złowrogim spojrzeniem i odrzekłam
- Taaa , przez najbliższe tygodnie nie będę musiała biegać - powiedziałam z ironią , ten się zaśmiał . Chciał mi coś powiedzieć , ale Fernanda mu przerwała.
- No siostrzyczko , skoro już jesteś z nami , chciałabym Cię z Federico (to chłopak Fernandy) zaprosić na nasz ślub który odbędzie się za rok , 15.07.2016 r . Wszyscy pozostali wiedzą tylko nie ty - powiedział z uśmiechem na twarzy
- Gratulacje - zaczęłam ściskać siostrę i jej od teraz nażyczonego . - ale po jakiego mnie tu ganiałaś ?!
- po takiego że chcemy to uczcić. A że Ty tak słodko spałaś , to nikt nie chciał Cię budzić . Nawet Neyamr nie miał sumienia - powiedziała śmiejąc się
- Neymar ?! - powiedziałam zdziwiona
- Byłem dziś rano u Ciebie bo chciałem Cię zabrać na poranny spacer , no ale spałaś , to sobie odpuściłem.
- Aaaa , no okey , to uczcijmy ten jakże o to nowinę - powiedziałam a wszyscy inny mi przytaknęli .
Do domu wróciliśmy o koło godziny 18.00 , wraz z Neyamrem . Zaprowadziłam go do mojego pokoju i poszlam do kuchni po sok pomarańczowy . Postanowiliśmy obejrzeć wspólnie jakiś film. Zdałam się na Ney'a , przypuszczałam że wybierze horror. Już na wstępie miałam ciarki , film był przerażający , zasłaniałam rękom oczy .. Neymar to chya zauważył i po chwili zapytał  :
- Boisz się  ?
- Nie skąd .. - kłamałam ale on wiedział jaka jest prawwda
- No choć , przecież widzę - wyciągnął ręce na znak abym się w niego wtuliła . Z korzystałam z oferty. Film na prawdę był przerażający , i nie wiek kiedy , i w jakim okolicznościach ale zasnęliśmy z Neymarem w tuleni w siebie .








_________________________________________________________
Totalny nie wypał .. Liczę na jakieś komentarze .. i ja też się w to zabawię .
5 KOMENTARZY = 10 ROZDZIAŁ , robię tak ponieważ jeśli będzie tu 5 komentarzy to znak że ktoś go czyta, jeśli nie będzie to kończę z tym blogiem :)

4 komentarze:

  1. Jaki niewypał ?! Cudooo *~* ❤ ❤ ❤.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiaku to jest cudowne! <3
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na next! Jest wspanialy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nie!!! ja chcę widzieć rozwój wydarzeń ;) świetny jest

    OdpowiedzUsuń