niedziela, 28 czerwca 2015

Libster Blog Award #1

Zostałam nominowana do Libster Blog Award , przez o to tu tego bloga - http://tu-y-yocontra-el-mundo.blogspot.com/  , ten blog jest jednym z moich ulubionych .. Bardzo bym chciała Ci podziękować za nominację. Jest to moja pierwsza nominacja , ale cieszę się że przez Taką osobę , dziękuje ♥
 




1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mam dwa marzenia . Jedno z nich zamieszkać w Barcelonie , a drugie coś z muzyką , ale to już zostawię dla siebie bo nie wiadomo czy się spełni ;/ :)


2. Masz zwierzęta?
Mam pieska ♥

3. Ulubiony sport?
Siatkówka , i nożna ♥

4. Z jaką gwiazdą byś chciała się spotkać?
Z dwoma : Becky i Neymarem ♥♥

5. W jakim dowolnym miejscu na świecie chciałabyś zamieszkać?
W Barcelonie ♥

6. Ulubiony kolor?
Czarny, biały , różowy , błękitny :)

7. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Skłonili mnie do tego moi czytelnicy aska :) Jestem bardzo wdzięczna za to :**

8. Ulubiona piosenka na obecną chwilę?

9. Ulubiony klub piłkarski?
FC Barcelona ♥

10. Jaki blog najbardziej lubisz czytać?
Mam kilka :


  JESZCZE RAZ DZIĘKUJE ZA NOMINACJĘ ♥♥♥♥

A ja nominuje :





PYTANIA:


1. Ulubiony spor ? :)
2. Co się skłoniło do pisania bloga ? :)
3. Ulubiony klub ? :)
4. Jakie masz marzenia ? :)
5. Gdzie chcesz zamieszkać w przyszłości ? :)
6. Kim chcesz być w przyszłości ? :)
7. Co lubisz robić w wolnym czasie ? :)
8. Ulubione zwierzę ? :)
9. Ulubione blogi ? :)
10. Kim jest twój idol ? :)

1 komentarz: